Uusimmat tuotteet

Mountain Cross MC1Husqvarna MC 1 2023 malliin saatavissa kaksi värivaihtoehtoa. tarkemmat speksitLue lisää »
Mountain Cross MC2Uutuuden kaikki speksit linkistä, samalla voit tutustua runkolaskurin avulla mikäLue lisää »
Mountain Cross MC3Täydellinen kuvaus ja runkolaskuri linkistä https://www.husqvarna-bicycles.com/en-fi/models/offroad/mountain-cross/mountain-cross-mc32022Lue lisää »
Mountain Cross MC4Huippu uutuus! Täydellinen kuvaus ja runkolaskurin löydät täältä  https://www.husqvarna-bicyclesLue lisää »

Facebook

Milko Lehmus Oy

Kyselyt ja tilaukset puhelimitse, ostoskorilla, sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella.


Verkkokauppa 24h

puh. 0400 665385
milko.lehmus@pp.inet.fi

Myymälä

Seppolantie 9 LH1
42100 Jämsä

Y-tunnus 22090123

Satunnainen kuva

« Takaisin

Öhlins TTX sisäkitti



Öhlins TTX vaimennuskitti toimitetaan valmiiksi säädettynä kuljettajan painon ja lajin mukaan, helppoa ja nopea vaihtaa alkuperäisten osien tilalle. Bud racing iskunvaimennin spesialistin säätämä, laadukasta vaimennusta, ei turhia säädätyksiä vaan asennus ja ajoa. Kitissä öhlins jouset kuljettajan painolle, öhlins vaimenninöljyt. sekä ilmoitamme oikean öljynmäärän vaimentajaa kohden.

Tuotetta tilatessa tarvitaan seuraavat tiedot

- pyörän merkki/malli

- kuljettajan paino ilman ajovarusteita

- laji mitä ajetaan

- taito taso millä ajetaan tai luokka missä kuljettaja kilpailee

It’s the inside that really counts!

If you want to keep your front fork legs but still upgrade to Öhlins TTX, just pull out the standard inserts and pop in this powerful TTX22 cartridge kit from Öhlins R&D. The same kit that is fitted in the Öhlins Front Fork is based on the Öhlins TTX-technology is also available as a stand-alone cartridge kit for all major models. The TTX technology brings a positive pressure balance in the system, thanks to the twin tube technology. The gas pressurized dividing piston inside pushes the hydraulic fluid back into the low pressure side and the end result is better improved performance and no more cavitation.

The kit is lighter thanks to an 8 mm steel hollow piston rod and the main piston diameter is 22 mm. All other details are made in aluminum. Settings are constantly improved and for 2014 the rebound and compression settings have been re-done along with the usage of long top out springs working together in this new system. Changes which improves cornering and corner entrance along with better front wheel control through improved front wheel grip and increased feedback. It’s easily installed in OEM front forks and available for most major models on the market.

The new collaboration between Ohlins and Bud Racing gives you the knowhow of Ohlins and the tuning of Bud Racing, each fork kit is especially prepared to your weight, ride and bike.

Hinta:1 590.00 €

Vaihtoehdot

Tuote
HONDA CRF 250 18-19
HONDA CRF 450 17 -19
HUSQVARNA TC 125 16 -18 - TC 250 17-19
HUSQVARNA TC 85 18-19
HUSQVARNA TE 125 17 - 19 - TE 250/300 17-19
KAWASAKI KXF 250 13 - 19
KAWASAKI KXF 450 19
KTM EXC 125 12 - 17
KTM SX 125 16 - 19
KTM EXC 250 12 - 19
KTM EXC-F 250 12 - 19
KTM SX 250 16 -19
KTM EXC 300 12 - 19
KTM EXC-F 350 12 - 19
KTM SXF 350 16 -19
KTM SXF 450 16 -19
KTM SX 85 18-19
KTM SIX DAYS (kaikki mallit)14 -19
SHERCO 14 - 19
YAMAHA YZF 450 18-19
YAMAHA YZ 125/250 15 -19
YAMAHA YZF 250 19